loading...
دنیای تکنولوژی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج | Islamic Azad University, Sanandaj Branch
ehsan بازدید : 39 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سه مورد از راهنمایی‌های امنیتی مزبور حیاتی بوده و متعلق به آسیب‌پذیری‌های مرتبط با حافظه هستند.

به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، موزیلا اقدام به عرضه هشت راهنمایی امنیتی همراه با فایرفاكس ۲۱ كرده است. سه مورد از راهنمایی‌های امنیتی مزبور حیاتی بوده و متعلق به آسیب‌پذیری‌های مرتبط با حافظه هستند.

ehsan بازدید : 34 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گوگل به طور میانگین در هر ماه ۱۰۰ میلیارد کلیدواژه‌ای که دریافت می‌کند را مورد پردازش قرار می‌دهد تا در چند میکروثانیه نتایج حاصل از این جست‌وجو را در اختیار کاربران بگذارد.

موتور جست‌وجوگر اینترنتی گوگل بسیار قوی است، اما کاربران از همه قابلیت‌های آن مطلع نیستند.
شرکت گوگل به طور میانگین در هر ماه ۱۰۰ میلیارد کلیدواژه‌ای که دریافت می‌کند را مورد پردازش قرار می‌دهد تا در چند میکروثانیه نتایج حاصل از این جست‌وجو را در اختیار کاربران بگذارد.

ehsan بازدید : 27 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 این دستگاه برای گرفتن چاپ رنگی، از سیستم کارتریج PLA استفاده می‌کند که قادر به ترکیب پنج رنگ پایه است.فناوری ارائه‌شده می‌تواند اشیاء سه بعدی را با دقت 25 میکرومتر چاپ کند.درحالیکه اکثر چاپگرهای سه بعدی رومیزی، اشیای تک‌رنگی را چاپ می‌کنند، چاپگر جدید از سیستم کارتریج دارای جوهر پنج رنگ استفاده می‌کند که این رنگ‌ها را برای ایجاد مشخصه‌های طراح ترکیب می‌کند.

کاربران پس از دانلودشدن خودکار نرم‌افزار، کارتریج‌ها را در عرض چند ثانیه وارد و سپس طرح سه بعدی‌شان را آپلود و آن را چاپ می‌کنند.در واقع، «نرم‌افزار خود کالیبراسیون » به صورت خودکار چاپگر را آماده فعالیت می‌کند.این چاپگر قادر است با موادی مانند PLA، PVA و پلاستیک‌های ABS چاپ کند.

تاریخ عرضه و بهای فناوری ارائه‌شده مشخص نیست اما گفته می‌شود بهای آن با قیمت دیگر چاپگرهای سه بعدی رومیزی یکسان است.گرفتن سفارش برای این چاپگر از ماه ژوئن آغاز می‌شود.

ehsan بازدید : 39 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نمونه اولیه از این ماسک، گوش‌ها، دهان و بینی را می‌پوشاند و به کمک یک میکروفون جهت‌دار به شما این امکان را می‌دهد تا یک صدای خاص را از بین سر و صدای زیاد جدا نموده و به خوبی بشنوید. به عنوان مثال تصور کنید که در بین ازدحام جمعیت قرار داشته و قصد دارید تا صدای یک شخص خاص را از بین جمعیت بشنوید، تنها کافی است که شخص مورد نظر هدف قرار داده تا صدای جمعیت  از صدای از او حذف شده و به گوشتان برسد. جالب نیست؟

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

یکی دیگر از نمونه‌های اولیه این ماسک دارای یک دوربین برای ذخیره تصاویر و ارسال آنها به کامپیوتر است تا بر روی تصاویر پردازش‌های لازم صورت گرفته و افکت‌های مورد نظر اضافه گردد و مجددا بصورت زنده برای کاربر نمایش داده شود. در واقع با این روش قدرت بینایی شخص افزایش می‌یابد.

تیمی که بر روی این پروژه کار می‌کند، Eidos نام دارد؛ آنها توانسته‌اند استفاده‌های مختلفی را برای این ماسک در نظر بگیرند. به عنوان مثال می‌توان از این ماسک برای آنالیز تکنیک‌ها در ورزش بهره برد یا افرادی که به تماشای کنسرت می‌روند می‌توانند از آن برای تمرکز بر روی یکی از نوازندگان کنسرت استفاده کنند.

    ما قصد داریم تا جهان پیرامون خود را تحت کنترل قرار دهیم تا بهترین حالت‌ها را برای خود پیدا نماییم. با وجود اینکه تکنولوژی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته، بدن ما از نظر فیزیکی تغییر نکرده است. حالا اگر ما بتوانیم کنترل بهتری بر روی حس‌های خود داشته باشیم چه؟ اگر بتوانیم حس‌های خود را تنظیم و تقویت کنیم به هدف خود خواهیم رسید.

ماسک Eidos در واقعی نوعی از ابزارهای پوشیدنی همچون عینک گوگل است که با هدف ارتقاء حس‌های انسان مانند بینایی، شنوایی و بویایی طراحی شده است؛ اما این ماسک هنوز در ابتدای راه است و باید منتظر پیشرفت‌های آن در نمونه‌های بعدی باشیم.

ehsan بازدید : 39 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اتم ها را حدود ۱۰۰ میلیون بار بزرگتر کرده و با استفاده از مجموعه ای از آنها یک فیلم انیمیشن ایجاد کنید؟ خب، محققین IBM این کار را انجام داده اند و با استفاده از اتم ها یک فیلم کوتاه ساخته اند، فیلمی که لقب کوچکترین فیلم جهان را از آن خود می کند.

IBM می گوید این پروژه محدودیت ساخت فیلم را به چالش می کشد. این فیلم که نام آن ” A Boy and His Atom” یا “یک پسر و اتمش” می باشد، دارای یک پس زمینه خاکستری رنگ است که داستان آن در مورد یک پسر با نام اتم و دوستش می باشد. اما آنها چطور با استفاده از اتم فیلم ساخته اند؟ 

به گفته IBM، محققین در این پروژه از یک میکروسکوپ بسیار بزرگ استفاده کرده اند که وزنی در حدود ۲ تن دارد و در دمای منفی ۲۶۸ درجه سلیسوس کار خود را انجام داده است. این ترکیب به آنها اجازه میدهد تا اتم ها را با دقت بسیار خوبی حرکت دهند. این میکروسکوپ تونلی دارای سوزنی بسیار باریک است که با استفاده از آن کار جذب و جابجایی اتم ها انجام می شود. در ادامه ۲ ویدئو را مشاهده می کنید که یکی فیلم مورد نظر و دیگری نحوه ساخت آن می باشد.

 

 

ehsan بازدید : 36 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

براساس گزارش بیزنس‌اینسادر، بیل گیتس در خلال مصاحبه‌ای که اخیرا با CNBC داشته، اذعان نموده که کاربران آیپد از این تبلت خسته شده‌اند؛ چون آنها نمی‌توانند اسناد مورد نظر خود را به راحتی ایجاد کنند، آنها به آفیس مایکروسافت دسترسی ندارند. گیتس از سرفیس به عنوان جایگزین آیپد یاد کرده است و آن را محصولی با «قابلیت حمل آسان تبلت، اما قدرت یک PC» دانسته است.

بیل گیتس همچنین به لوازم جانبی سرفیس نیز اشاره نموده و از داک فیزیکی کی‌برد آن به عنوان ابزاری مناسب برای سهولت استفاده در Office یاد کرده است.

اما اگر بخواهیم از نگاه آمار و ارقام به مقایسه این دو تبلت بپردازیم؛ آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهند که کل فروش سرفیس به اندازه فروش یک ماه آیپد نیز نبوده است و این تبلت هنوز راه درازی برای رسیدن به آیپد که از بدو ورود تا به امروز پرفروش‌ترین تبلت دنیا بوده، دارد.
شما آینده دنیای تبلت‌ها را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ آیا مایکروسافت می‌تواند رقبای قدرتمند اندرویدی و آیپد را پشت سر بگذارد؟
ehsan بازدید : 46 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سامسونگ تا الان بار ها و بار ها به خاطر عدم استفاده از طراحی جسورانه و زیبا در گوشی های سری گلکسی اش مورد انتقاد قرار گرفته است، اما این شرکت همیشه از پلاستیک در این گوشی ها استفاده کرده. هر دو شرکت سونی، با اکسپریا Z ضد آب و اچ تی سی هم با طراحی تمام آلومینیومی برش داده شده با الماس One در ویدیو های خود روی طراحی و ساخت بدنه تمرکز داشته اند. اما سامسونگ در این ویدیو، جزئیات آنچه که در مراحل طراحی گلکسی اس ۴ و آنچه که تیم طراحی این گوشی در سر داشتند را توضیح می دهد.
ehsan بازدید : 54 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مطابق اخبار منتشر شده، این محصول با صفحه نمایش فول اچ دی ۵.۹۹ اینچی سوپرآمولد عرضه خواهد شد که مشابه تکنولوژی صفحه نمایش گلکسی اس۴ از ساختار پیکسل های الماسی بهره می برد که عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به نسل قبلی صفحات سوپرآمولد این شرکت خواهد داشت.

گلکسی نوت ۳ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده قدرتمند اکتااکسینوس و ۳ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. اما مورد اصلی که بحث برانگیز و مرموز به نظر می رسد، استفاده از یک چیپ گرافیکی جدید با نام Mali 450 می باشد که یک ساختاری ۸ هسته ای دارد. سامسونگ در نسل فعلی پردازنده های اکتا اکسینوس که در گلکسی اس۴ استفاده کرده است، از چیپ گرافیکی Power VR544 بهره برد، اما اکنون با انتشار خبر بازگشت این شرکت به سری Mali دقیقا معلوم نیست که تا چه حد گرافیک جدید از گرافیک استفاده شده در گلکسی اس۴ قوی تر خواهد بود. مسلما سامسونگ از چیپ گرافیکی ضعیف تر از گلکسی اس۴ استفاده نخواهد کرد و آنچه مسلم است شاهد قدرت گرافیکی فوق العاده ای در نسل سوم فبلت های محبوب نوت خواهیم بود.
در گلکسی نوت۳ از آخرین ورژن سیستم عامل اندروید ۴.۳ به همراه آخرین نسخه بروزشده رابط کاربری تاچ ویز این شرکت استفاده می گردد که علاوه بر امکانات نرم افزاری معرفی شده در گلکسی اس۴، شاهد امکانات و تسهیلات بیشتری در زمینه نرم افزار و کار با قلم S Pen خواهیم بود.

در رابطه با کیفیت و جنس بدنه این محصول هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و همچنین مشخص نمی باشد که سامسونگ خواهد توانست تا زمان معرفی رسمی گلکسی نوت۳ تولید انبوه صفحات منعطف YOUM را نیز شروع کند یا اینکه برای دیدن یک اسمارت فون قدرتمند منعطف از این شرکت باید تا معرفی مدل بعدی گلکسی باید منتظر باشیم. در صورتیکه جنس بدنه این محصول تغییر نکند، به احتمال فراوان مانند رویه ای که در گلکسی نوت۲ شاهد بودیم، از طراحی کاملا مشابهی با گلکسی اس۴ استفاده خواهد کرد.

براساس گمانه زنی ها، به احتمال فراوان در ماه های آگوست یا سپتامبر سال جاری میلادی(اواخر تابستان) شاهد رونمایی از فبلت قدرتمند گلکسی نوت۳ خواهیم بود.

ehsan بازدید : 44 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


تصاویر حرارتی گرفته شده از اسمارت فون گلکسی اس ۴ سامسونگ منتشر شد، تصاویری که تایید می کند این اسمارت فون به ندرت در این زمینه (گرم شدن دستگاه) به مشکل برمی خورد. این اسمارت فون تحت شرایط مختلف مورد آزمایش و فشار قرار گرفت که شامل انجام بازی، استفاده مداوم از دوربین، استفاده از اینترنت ۳G و پخش ویدئوهای HD میباشد.
بطور قابل توجهی این اسمارت فون در شرایط مختلف و تحت فشار خود را نسبتا سرد نگه می دارد. در بیشترین حالت دمای بخشی از این اسمارت فون در فشار شدید به ۴۲.۶ درجه سانتیگراد رسید. پس این اسمارت فون در بخش تولید حرارت در انجام کارهای سنگین و مختلف، عملا هیچگونه مشکلی نخواهد داشت. تصاویر را ببینید.

 

ehsan بازدید : 37 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گوشی 4 میلیون تومانی سامسونگ در بازار ایران

در حالی که اخیرا شرکت سامسونگ اعلام کرده است که به زودی دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه نرم افزار این شرکت به دلیل موانع قانونی بسته خواهد شد، جدیدترین گوشی سامسونگ موسوم به Galaxy S4 با گارانتی رسمی روانه بازار موبایل کشور شد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 71,907