loading...
دنیای تکنولوژی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج | Islamic Azad University, Sanandaj Branch
ehsan بازدید : 386 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

مارک شاند، یکی از مدیران گوگل، درحالی‌که Google Glass را به چشم داشت، عینک معمولی همیشگی‌اش هم را هم به چشم داشت.

گوگل در کنفرانس سالانه‌ای که برگزار کرد مدل مفهومی از عینک دیجیتالی خود موسوم به Google Glass مخصوص افراد عینکی را به نمایش گذاشت و سه مهندس ارشد این شرکت در حالی که این محصول را به چشم خود زده بودند، آن را معرفی کردند.

ehsan بازدید : 244 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در مکان های شلوغ مانند فرودگاه های بین المللی که با نظم و انضباط دقیقی کنترل می شوند تا کمتر در پرواز ها وقفه به وجود آید مکانی آرام و ساکت برای چند دقیقه استراحت بدون سرو صدای محیط اطراف، نعمتی است که به سختی به دست می آید! اما طراحان با خلق نوعی صندلی که مانند پیله ی کرم ابریشم است مکانی راحت را برای مسافران در مکان های شلوغ به وجود آورده اند.

ehsan بازدید : 35 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گوگل به طور میانگین در هر ماه ۱۰۰ میلیارد کلیدواژه‌ای که دریافت می‌کند را مورد پردازش قرار می‌دهد تا در چند میکروثانیه نتایج حاصل از این جست‌وجو را در اختیار کاربران بگذارد.

موتور جست‌وجوگر اینترنتی گوگل بسیار قوی است، اما کاربران از همه قابلیت‌های آن مطلع نیستند.
شرکت گوگل به طور میانگین در هر ماه ۱۰۰ میلیارد کلیدواژه‌ای که دریافت می‌کند را مورد پردازش قرار می‌دهد تا در چند میکروثانیه نتایج حاصل از این جست‌وجو را در اختیار کاربران بگذارد.

ehsan بازدید : 28 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 این دستگاه برای گرفتن چاپ رنگی، از سیستم کارتریج PLA استفاده می‌کند که قادر به ترکیب پنج رنگ پایه است.فناوری ارائه‌شده می‌تواند اشیاء سه بعدی را با دقت 25 میکرومتر چاپ کند.درحالیکه اکثر چاپگرهای سه بعدی رومیزی، اشیای تک‌رنگی را چاپ می‌کنند، چاپگر جدید از سیستم کارتریج دارای جوهر پنج رنگ استفاده می‌کند که این رنگ‌ها را برای ایجاد مشخصه‌های طراح ترکیب می‌کند.

کاربران پس از دانلودشدن خودکار نرم‌افزار، کارتریج‌ها را در عرض چند ثانیه وارد و سپس طرح سه بعدی‌شان را آپلود و آن را چاپ می‌کنند.در واقع، «نرم‌افزار خود کالیبراسیون » به صورت خودکار چاپگر را آماده فعالیت می‌کند.این چاپگر قادر است با موادی مانند PLA، PVA و پلاستیک‌های ABS چاپ کند.

تاریخ عرضه و بهای فناوری ارائه‌شده مشخص نیست اما گفته می‌شود بهای آن با قیمت دیگر چاپگرهای سه بعدی رومیزی یکسان است.گرفتن سفارش برای این چاپگر از ماه ژوئن آغاز می‌شود.

ehsan بازدید : 39 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اتم ها را حدود ۱۰۰ میلیون بار بزرگتر کرده و با استفاده از مجموعه ای از آنها یک فیلم انیمیشن ایجاد کنید؟ خب، محققین IBM این کار را انجام داده اند و با استفاده از اتم ها یک فیلم کوتاه ساخته اند، فیلمی که لقب کوچکترین فیلم جهان را از آن خود می کند.

IBM می گوید این پروژه محدودیت ساخت فیلم را به چالش می کشد. این فیلم که نام آن ” A Boy and His Atom” یا “یک پسر و اتمش” می باشد، دارای یک پس زمینه خاکستری رنگ است که داستان آن در مورد یک پسر با نام اتم و دوستش می باشد. اما آنها چطور با استفاده از اتم فیلم ساخته اند؟ 

به گفته IBM، محققین در این پروژه از یک میکروسکوپ بسیار بزرگ استفاده کرده اند که وزنی در حدود ۲ تن دارد و در دمای منفی ۲۶۸ درجه سلیسوس کار خود را انجام داده است. این ترکیب به آنها اجازه میدهد تا اتم ها را با دقت بسیار خوبی حرکت دهند. این میکروسکوپ تونلی دارای سوزنی بسیار باریک است که با استفاده از آن کار جذب و جابجایی اتم ها انجام می شود. در ادامه ۲ ویدئو را مشاهده می کنید که یکی فیلم مورد نظر و دیگری نحوه ساخت آن می باشد.

 

 

ehsan بازدید : 44 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


تصاویر حرارتی گرفته شده از اسمارت فون گلکسی اس ۴ سامسونگ منتشر شد، تصاویری که تایید می کند این اسمارت فون به ندرت در این زمینه (گرم شدن دستگاه) به مشکل برمی خورد. این اسمارت فون تحت شرایط مختلف مورد آزمایش و فشار قرار گرفت که شامل انجام بازی، استفاده مداوم از دوربین، استفاده از اینترنت ۳G و پخش ویدئوهای HD میباشد.
بطور قابل توجهی این اسمارت فون در شرایط مختلف و تحت فشار خود را نسبتا سرد نگه می دارد. در بیشترین حالت دمای بخشی از این اسمارت فون در فشار شدید به ۴۲.۶ درجه سانتیگراد رسید. پس این اسمارت فون در بخش تولید حرارت در انجام کارهای سنگین و مختلف، عملا هیچگونه مشکلی نخواهد داشت. تصاویر را ببینید.

 

ehsan بازدید : 37 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گوشی 4 میلیون تومانی سامسونگ در بازار ایران

در حالی که اخیرا شرکت سامسونگ اعلام کرده است که به زودی دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه نرم افزار این شرکت به دلیل موانع قانونی بسته خواهد شد، جدیدترین گوشی سامسونگ موسوم به Galaxy S4 با گارانتی رسمی روانه بازار موبایل کشور شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 71,925